Odbor azylové a migrační politiky  

Přejdi na

Státní služba  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Ministerstvo vnitra, odbor azylové a migrační politiky, hledá uchazeče na pracovní pozici - telefonní operátor/ka Klientského centra pro poskytování informací cizincům

Místo výkonu práce: Praha 

 

Ministerstvo vnitra, odbor azylové a migrační politiky, hledá uchazeče/uchazečky na DPČ - pozice telefonní operátor/ka Klientského centra pro poskytování informací cizincům

V roce 2020 bylo odborem azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR vytvořeno celonárodní Klientské centrum pro poskytování informací cizincům s cílem zvýšení informovanosti a integrace cizinců.

Naši pracovníci denně komunikují s více než tisíci cizinci z celého světa, kdy poskytují komplexní informace ve všech oblastech pobytu cizinců na území ČR v českém a anglickém jazyce. Hledáme posily, co si umí poradit s telefonickými dotazy veřejnosti, české i té zahraniční.

Náplň práce:

  • konzultační a informační činnosti v rámci pobytové problematiky, cestování atd.
     

Nabízíme:

  • práci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) v rozsahu 20h týdně;
  • flexibilní rozvržení směn na ranní (8-12), odpolední (12-16) či celodenní (7:45-16:15);
  • místo práce Praha 9 Kolbenova (5 minut chůze od stanice metra B);
  • moderní pracovní prostředí a mladý kolektiv;
  • zodpovídání dotazů po telefonu;
  • zaškolení do zákona o pobytu cizinců a správního řádu;
  • finanční ohodnocení ve výši 250 Kč/hodinu;
  • pozice je vhodná pro studenty nebo osoby na mateřské dovolené;
  • nástup ihned / dle domluvy.
     

Požadujeme:

  • státní občanství ČR nebo jiného státu EU nebo pobytové oprávnění v ČR, vč. rodného čísla a zdravotního pojištění (u cizích státních příslušníků);
  • min. SŠ vzdělání s maturitou;
  • trestní bezúhonnost;
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího;
  • komunikativní znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou;
  • uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook).
     

Očekáváme:

  • dlouhodobou spolupráci;
  • dobré komunikační dovednosti;
  • profesionální vystupování;
  • zodpovědnost, spolehlivost a aktivní zájem;
  • orientace v právních normách výhodou;
  • zkušenosti s prací v call centru výhodou.
     

V případě zájmu, zašlete na email okc@mvcr.cz, svůj životopis a krátký motivační dopis, kde se blíže představíte, popíšete svoji motivaci a nastíníte Vaše časové možnosti.
Do předmětu uveďte "Operátor/ka informační linky".

  

vytisknout  e-mailem