Procesní modelování  

Přejdi na

Procesní modelování  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK - Pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky s názvem: „Dodávky kancelářského nábytku“

Zadávací řízení zrušeno. 

Zadávací řízení zrušeno

Č.j.: MV – 57640-3 / OSF - 2010

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK - Pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky s názvem: „Dodávky kancelářského nábytku“

zadávanou v řízení mimo režim zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)

 Ministerstvo vnitra České republiky – odbor strukturálních fondů – vyhlašuje v rámci podpory Integrovaného operačního programu a Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost výzvu k podání nabídek pro realizaci výše uvedené veřejné zakázky malého rozsahu, jejíž podrobné podmínky jsou obsaženy v zadávací dokumentaci, která tvoří nedílnou přílohu této výzvy.

V souladu s ustanovením § 18 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, není tato veřejná zakázka malého rozsahu zadávána podle zákona o veřejných zakázkách.

Tímto Vás vyzývám k podání nabídky na plnění uvedené veřejné zakázky v termínu a způsobem stanoveným v zadávací dokumentaci.

Očekáváme Vaši nabídku a budeme se těšit na případnou spolupráci.

S pozdravem

Ing. Jan Havránek, MBA
ředitel OSF

Identifikace zadavatele

Název zadavatele: Česká republika - Ministerstvo vnitra
Sídlo: Nad Štolou 3, 170 34 Praha 7
Právní forma: 325 - organizační složka státu
Zastoupený: Ing. Janem Havránkem, MBA, ředitelem odboru strukturálních fondů
IČ: 00007064
DIČ CZ00007064


Odpovědný útvar zadavatele:
Odbor strukturálních fondů
Pracoviště: Jindřišská 34, 110 00 Praha 1
Ředitel odboru: Ing. Jan Havránek, MBA
Telefon: 974 818 489
Fax: 974 818 491
E-mail: jan.havranek@mvcr.cz

Kontaktní osoba zadavatele
Mgr. Barbora Cenková
Telefon: 974 818 526
Fax: 974 818 491
E-mail: barbora.cenkova@mvcr.cz
Pracoviště: Odbor strukturálních fondů, Jindřišská 34, 110 00 Praha 1


1 Předmět plnění veřejné zakázky
1.1 Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka drobného kancelářského nábytku pro zadavatele. Jednotlivé předměty dodávek jsou uvedené v příloze této zadávací dokumentace – tzv. Koš 1.
Technická specifikace a předpokládané rámcové množství nejdůležitějších položek jsou uvedeny v příloze č. 1 (Koš 1).

Na základě tohoto zadávacího řízení bude uzavřena rámcová smlouva, která bude v souladu s podmínkami danými zadávacími podmínkami a vybranou nabídkou. Rámcová smlouva (dále jen „smlouva“) bude uzavřena na dobu 2 let pouze s jedním uchazečem.

 

1.2. Kód klasifikace předmětu veřejné zakázky
CPV – 39000000-2 Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky

1.3. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 250.000,- Kč bez DPH


2 Doba a místo plnění veřejné zakázky
2.1 Doba plnění veřejné zakázky
Zadavatel předpokládá spolupráci s vítězem zadávacího řízení na základě rámcové smlouvy na dobu určitou 2 let.
Smlouva bude uzavřena v nejkratším možném termínu po řádném ukončení zadávacího řízení této veřejné zakázky. Předpokládaný termín uzavření rámcové smlouvy je červen 2010.
Vybraný dodavatel, s nímž bude uzavřena rámcová smlouva, bude dodávat drobný nábytek do místa určení vždy na základě písemných výzev (dílčích objednávek) od zadavatele.
2.2 Místo plnění veřejné zakázky
Místo plnění veřejné zakázky je sídlo Odboru strukturálních fondů.


3 Kvalifikace uchazečů
Uchazeč je povinen v nabídce prokázat splnění kvalifikace v rozsahu stanoveném dále.
3.1 Obecná ustanovení o prokazování splnění kvalifikace
Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace tak, jak zadavatel stanoví v zadávací dokumentaci.
Splněním kvalifikace se rozumí:
a) splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 zákona,
b) splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona,
3.3. Důsledek nesplnění kvalifikace
Nesplní-li uchazeč kvalifikaci v plném rozsahu, bude vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel bezodkladně písemně oznámí uchazeči vyloučení z výběrového řízení.


4 Požadavky na zpracování nabídky
4.1. Způsob zpracování nabídkové ceny
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu v tomto členění:
Cena za Cena bez DPH DPH 10% DPH 20% Cena včetně DPH
Koš 1
Nabídkovou cenu je možno po dobu trvání smlouvy na plnění veřejné zakázky překročit pouze v případě, že dojde ke změnám daňových právních předpisů, které budou mít prokazatelný vliv na výši nabídkové ceny, a to zejména v případě zvýšení sazby DPH.


4.2. Způsob zpracování nabídky
1) Obálku s nabídkou označí uchazeč nadpisem:
„Dodávky kancelářského nábytku“
2) Na obálce bude uvedena adresa uchazeče, na kterou bude případně možné nabídku vrátit. Dále bude obálka uzavřená a na těchto uzavřeních opatřená razítkem a podpisem uchazeče.

3) Nabídka bude zpracována v písemné formě ve třech vyhotoveních – 1x originál a 1x kopie, přičemž daná vyhotovení budou i takto označena (slovy „ORIGINÁL“ či „KOPIE“)

4) Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré výtisky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Všechny stránky nabídky, resp. jednotlivých výtisků, budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou; není třeba číslovat originály či úředně ověřené kopie požadovaných dokumentů.

5) Nabídka bude zpracována výhradně v českém jazyce.

6) Uchazeč předloží nabídku též v elektronické podobě na CD; tato povinnost se netýká dokladů prokazujících splnění kvalifikace uchazeče. Každý uchazeč je povinen předložit návrh smlouvy v elektronické podobě ve formátu MS Office nebo formátu kompatibilním.

7) Nabídka bude zpracována v následující struktuře:
- Krycí list nabídky, na kterém budou uvedeny identifikační údaje uchazeče (obchodní firma, název, popřípadě jméno a příjemní uchazeče, sídlo, právní forma, IČ, DIČ, kontaktní osoba uchazeče (jméno a příjemní, telefon, e-mail)případně další údaje), název veřejné zakázky, identifikační údaje zadavatele a celková nabídková cena
- Obsah nabídky
- Doklady prokazující kvalifikaci
- Nabídková cena zpracovaná podle požadavků zadavatele v kapitole 4.1 této zadávací dokumentace
- Naceněný položkový rozpočet: Koš 1
- Podepsaný návrh rámcové smlouvy
- Další dokumenty, které se týkají veřejné zakázky (plná moc k zastupování, pokud nabídku podepisuje jiná osoba, než statutární orgán zadavatele atd.)
- Uchazeč ve své nabídce uvede svou kontaktní osobu (jméno, příjemní, telefonní spojení, e-mail)


5 Místo a lhůta pro podání nabídky
Nabídky je nutné podat osobně nebo doporučeně poštou na adrese:

Ministrstvo vnitra – Odbor strukturálních fondů
Jindřišská 34, 110 00 Praha 1

Lhůta pro podání nabídek končí 22.6. 2010 v 10:00.

6 Obchodní podmínky
Veškeré obchodní podmínky jsou uvedené v Návrhu rámcové smlouvy, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace.

7 Hodnocení nabídek
Před provedením samotného hodnocení posoudí hodnotící komise nabídkové ceny z hlediska § 77 zákona, tedy zjistí, jestliže se nejedná o mimořádně nízké nabídkové ceny.

Hodnotícím kriteriem pro hodnocení nabídek je nejnižší nabídková cena.

Jako vítězný uchazeč bude určen ten, který ve své nabídce nabídne nejnižší nabídkovou cenu za tzv. Koš. 1

8 Ostatní podmínky zadávacího řízení
Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si obdržené nabídky.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.
Zadavatel nebude zájemcům hradit žádné náklady spojené s účastí v zadávacím řízení.
Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit ve spolupráci s vybranými zájemci smluvní ustanovení výslovně neuvedená v těchto zadávacích podmínkách a také závazný harmonogram prací.
V souladu s ustanovením § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě bude zájemce vybraný na základě tohoto výběrového řízení osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontrol.


V Praze dne 7.6. 2010
Ing. Jan Havránek MBA
ředitel OSF MVČR

Přílohy:


Odbor strukturálních fondů, 22.7.2011

vytisknout  e-mailem