Procesní modelování  

Přejdi na

Procesní modelování  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

"To nejlepší, co občana za X let na úřadě potkalo"

V průběhu měsíce března realizoval Magazín eGovernment mezi představiteli úřadů rozsáhlou anketu o jejich spokojenosti s Czech POINTem. Projekt "Konec běhání po úřadech", tedy projekt Czech POINT je v současné době nejviditelnějším projevem elektronizace veřejné správy. Veřejná správa je nyní díky Czech POINTu přívětivější k občanům a stále méně je obtěžuje zbytečnými dotazy a úkony. 

Zkušenosti úřadů jsou samozřejmě rozdílné podle toho, o jaký typ a velikost úřadu se jedná a jak dlouho je do projektu Czech POINT zapojen. Celkově 92% z oslovených úřadů sdělovalo, že občané službu Czech POINT vítají. Patrně nejvýstižněji to vyjádřil tajemník Městského úřadu Sázava, který odpověděl, že občané Czech POINT hodnotí velmi pozitivně, protože nemusí jezdit po všech čertech. Obdobně má starosta města Rakovník odposlechnuto od jednoho z občanů, že se jedná o to nejlepší, co je za posledních X let na úřadě potkalo.

Anketu magazín prováděl v době, kdy v rámci projektu nabízelo služby asistovaného místa kontaktu občanů s veřejnou správou již 1 333 přepážek v úřadech veřejné správy, na České poště, v Hospodářské komoře ČR či na zastupitelských úřadech v zahraničí.

Podrobnosti o anketě se dočtete v brožuře na stránkách Magazínu eGovernment.

  

Jana Malíková
ředitelka odboru a tisková mluvčí

  


1. srpna 2008

vytisknout  e-mailem