Procesní modelování  

Přejdi na

Procesní modelování  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Operátoři call centra pro cizince odbavili před koncem roku stotisícího volajícího

Po deseti měsících fungování call centra pro cizince, kteří se chtějí objednat k řešení své pobytové záležitosti v Praze a středních Čechách, se operátoři dočkali stotisícího volajícího. Pilotní projekt, který Ministerstvo vnitra spustilo 3. března 2014, tak zaznamenal významný úspěch v překročení magické hranice obsloužených volajících.  

Díky této službě jsou denně stovky klientů odbavovány v termínech, které si předem smluvily s operátorem, a nemusí čekat v nepříjemných frontách.

„Dne 29. prosince byl naším operátorem obsloužen stotisící klient. I přes přicházející státní svátek mu byl nabídnut volný termín již na 5. 1. 2015, tedy do čtyř pracovních dnů od zavolání. Klient byl následně odbaven prakticky bez čekání. S provozem centra jsme stále velice spokojeni,“
uvedl ředitel odboru azylové a migrační politiky Tomáš Haišman.  V call centru je možné se objednat na jednotlivá pracoviště OAMP např. k podání žádosti o povolení k dlouhodobému pobytu, jeho prodloužení nebo změny účelu pobytu.
 
„Telefonní linka 974 820 680 k mé radosti neutichla ani v prvních dnech nového roku. Nezbývá si než přát, aby zájem o ni neklesal a aby také v roce 2015 mohl být odbaven bez čekání co největší počet klientů našeho úřadu. Času máme jistě všichni málo, je proto dobré jím neplýtvat v nesmyslných frontách,“ vyslovuje jedno ze svých novoročních přání Tomáš Haišman.
 
Domluvit si návštěvu na pracovišti OAMP v Praze a Středočeském kraji je možné na lince 974-820-680.
 
 
Lucie Nováková
ředitelka odboru tisku a public relations

vytisknout  e-mailem