Telefonní operátor/ka Klientského centra pro poskytování informací cizincům
Místo výkonu práce Praha 9, Kolbenova
Ministerstvo vnitra, odbor azylové a migrační politiky, hledá uchazeče/uchazečky na DPČ – pozice telefonní operátor/ka Klientského centra pro poskytování informací cizincům
Místo výkonu práce Praha 9, Kolbenova
Do klientského centra odboru azylové a migrační politiky hledáme nové uchazeče/uchazečky na dohodu o pracovní činnosti – telefonní operátor/ka informační linky k dočasné ochraně.
Operátoři v českém, ukrajinském nebo ruském jazyce poskytují obecné informace k dočasné ochraně. Volajícím odpovídají na dotazy související s podáním žádosti, prodloužením či zrušením dočasné ochrany. Držitele dočasné ochrany rovněž informují o právech a povinnostech vyplývajících z tohoto pobytového oprávnění.
Nabízíme:
- práci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) v rozsahu až 20 h týdně,
- flexibilní rozvržení směn PO-ČT ranní (8-12), odpolední (12-16) nebo
celodenní (8-16), PÁ ranní (8-14), - zodpovídání dotazů po telefonu,
- pracovní smlouvu do 31. 12. 2024 (s případným prodloužením),
- zaškolení do dané problematiky,
- moderní pracovní prostředí a mladý kolektiv,
- finanční ohodnocení ve výši 190 Kč/hodinu,
- pozice je vhodná i pro studenty.
Požadujeme:
- komunikativní znalost českého a ukrajinského nebo ruského jazyka,
- min. SŠ vzdělání s maturitou,
- pobytové oprávnění v ČR nebo občanství ČR (vč. rodného čísla a zdravotního pojištění u cizích státních příslušníků)
- trestní bezúhonnost,
- profesionální vystupování, zodpovědnost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, aktivní zájem,
- pravidelnost docházky,
- zkušenosti s prací v call centru výhodou,
- uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook).
V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na
e-mail okc@mvcr.czdo 21. 8. 2024. Do předmětu e-mailu napište „operátor/ka informační linky k dočasné ochraně“.