Bezpečnostní výzkum  

Přejdi na

Státní služba  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Interoperability Solutions for European Public Administrations - ISA

Cílem programu Interoperability Solutions for European Public Administrations – ISA (Řešení interoperability pro evropské orgány veřejné správy) je podpořit spolupráci a snazší komunikaci mezi orgány veřejné správy členských států EU pomocí elektronických nástrojů („řešení“ souvisejících s ICT veřejné správy). Předmětem aktivit programu ISA jsou otázky elektronického styku (interakce) mezi orgány veřejné správy na přeshraniční a meziresortní úrovni, poskytování (doručování) elektronických veřejných služeb a zajišťování existence společných (horizontálních) ICT řešení pro veřejnou správu. Centrem jeho snah je myšlenka souboru dohod o tom, jak by veřejné správy měly vzájemně spolupracovat směrem k vyšší efektivitě, z pohledu vlastního fungování i styku se svým okolím (občany a podniky). Priority ISA vychází z Evropské strategie interoperability zpracované Evropskou komisí za spolupráce členských států. Celkový rozpočet programu pro léta 2010 – 2015 je 164,1 mil. €. 

  •  Národní kontaktní bod:
Ministerstvo vnitra - oddělení mezinárodního eGovernmentu
Josef Hruška
josef.hruska@mvcr.cz
tel: 974 817 542
 
Jiří Průša
jiri.prusa@mvcr.cz
tel: 974 817 532
 

Odbor Hlavního architekta eGovernment, 25.1.2010 

 

vytisknout  e-mailem