Státní služba  

Přejdi na

Státní služba  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky, oddělení pobytových projektů, ID 30370290

Místo výkonu práce: Praha-Chodov 

 

Ministerstvo vnitra nabízí v souladu s ustanovením § 178 odst. 4 zákona č. 234/2014 Sb.,
o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, místo na dobu určitou v pracovním poměru podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v odboru azylové a migrační politiky, oddělení pobytových projektů, ID 30370290

Náplň práce:

  • Metodické usměrňování a komplexní zajišťování problematiky mezinárodní ochrany, pobytové agendy, migrace, integrace cizinců a azylantů a bezdomovectví na celostátní úrovni. Příprava mezinárodních humanitárních programů,
  • podílení se na tvorbě a věcné správě nových programů, informačních systémů a databází za účelem zvýšení efektivity práce pracovišť odboru azylové a migrační politiky a v souladu požadavky na elektronizaci státní správy,
  • provádění analytických činností spojené s realizací a řízením projektů v oblasti pobytu cizinců na území ČR, a to zejména integrace a digitalizace
  • vykonávání aktivity směřující k jednodušší a úspěšné integraci cizinců na území,
  • podílení se se na vytváření specializovaného evidenčního systému v oblasti pobytů a zajišťování jeho aplikace.

Základní informace:

  • místo výkonu práce: Praha – Cigánkova 1861/2, 148 00 Praha – Chodov;
  • pracovní poměr na dobu určitou do 31.12.2024 s předpokladem prodloužení do 31.12.2026 s 3měsíční zkušební dobou, v souladu s ustanovením § 178 odst. 4 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, po absolvování výběrového řízení služební poměr na dobu určitou;
  • plný pracovní úvazek;
  • systemizovaná platová třída 12., zařazení podle nařízení vlády 304/2014 Sb.,
    o platových poměrech státních zaměstnanců ve znění pozdějších předpisů;
    po zapracování možný osobní příplatek, odměny;
  • předpokládaný nástup: ihned/dle domluvy.

Požadavky:

  • bakalářský nebo magisterský studijní program;
  • způsobilost seznamovat se s utajovanými informacemi pro stupeň utajení Vyhrazené (po nástupu zajistí úřad);
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR;
  • znalost MS Office, Outlook, Internet

Výhodou:

  • praxe v oblasti administrativy, projektového řízení či zadávání veřejných zakázek;
  • proaktivní přístup a zájem o danou problematiku;
  • znalost Wordpress a figma.

Benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • zvýhodněné závodní stravování/stravovací šeky
  • další vzdělávání
  • FKSP
  • možnost umístění předškolního dítěte v dětské skupině zřízené MV.

Povinné náležitosti přihlášky do přijímacího řízení:

  • strukturovaný životopis;
  • motivační dopis;

při nástupu:

  • doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • výpis z rejstříku trestů ne starší tří měsíců.

Bližší informace poskytne:
Dagmar Pechová, e-mail: dagmar.pechova@mvcr.cz, tel. 974 820 627

Doručení přihlášky:
Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději
do 20.8. 2024 na e-mailovou adresu: dagmar.pechova@mvcr.cz  a do předmětu e‑mailu uveďte „přijímací řízeníID 30370290“.

Na nabídky zaslané po uvedeném datu nebude brán zřetel. Odpovědi budou zaslány pouze uchazečům, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru.

vytisknout  e-mailem