Ministerstvo vnitra, odbor azylové a migrační politiky, hledá uchazeče na pracovní pozici - telefonní operátor/ka Klientského centra pro poskytování informací cizincům
Místo výkonu práce: Praha
Ministerstvo vnitra, odbor azylové a migrační politiky, hledá uchazeče/uchazečky na DPČ - pozice telefonní operátor/ka Klientského centra pro poskytování informací cizincům
V roce 2020 bylo odborem azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR vytvořeno celonárodní Klientské centrum pro poskytování informací cizincům s cílem zvýšení informovanosti a integrace cizinců.
Naši pracovníci denně komunikují s více než tisíci cizinci z celého světa, kdy poskytují komplexní informace ve všech oblastech pobytu cizinců na území ČR v českém a anglickém jazyce. Hledáme posily, co si umí poradit s telefonickými dotazy veřejnosti, české i té zahraniční.
Náplň práce:
- konzultační a informační činnosti v rámci pobytové problematiky, cestování atd.
Nabízíme:
- práci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) v rozsahu 20h týdně;
- flexibilní rozvržení směn na ranní (8-12), odpolední (12-16) či celodenní (7:45-16:15);
- místo práce Praha 9 Kolbenova (5 minut chůze od stanice metra B);
- moderní pracovní prostředí a mladý kolektiv;
- zodpovídání dotazů po telefonu;
- zaškolení do zákona o pobytu cizinců a správního řádu;
- finanční ohodnocení ve výši 250 Kč/hodinu;
- pozice je vhodná pro studenty nebo osoby na mateřské dovolené;
- nástup ihned / dle domluvy.
Požadujeme:
- státní občanství ČR nebo jiného státu EU nebo pobytové oprávnění v ČR, vč. rodného čísla a zdravotního pojištění (u cizích státních příslušníků);
- min. SŠ vzdělání s maturitou;
- trestní bezúhonnost;
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího;
- komunikativní znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou;
- uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook).
Očekáváme:
- dlouhodobou spolupráci;
- dobré komunikační dovednosti;
- profesionální vystupování;
- zodpovědnost, spolehlivost a aktivní zájem;
- orientace v právních normách výhodou;
- zkušenosti s prací v call centru výhodou.
V případě zájmu, zašlete na email okc@mvcr.cz, svůj životopis a krátký motivační dopis, kde se blíže představíte, popíšete svoji motivaci a nastíníte Vaše časové možnosti.
Do předmětu uveďte "Operátor/ka informační linky".