Koordinační schůzka ekonomů a personalistů
V rámci klíčové aktivity 11 – Řízení a administrace projektu, vrcholí příprava zahájení realizace stěžejních klíčových aktivit individuálního projektu Evropského sociálního fondu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Asistent prevence kriminality II., reg. č. CZ.1.04/3.3.00/C5.00001.
Dne 2. června 2014 se konala Koordinační schůzka personalistů a ekonomů zapojených měst. Cílem této schůzky bylo seznámení s ekonomickými pravidly výše uvedeného projektu vydanými MPSV – odborem implementace fondů EU v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost jehož realizátorem je MV – Odbor prevence kriminality.
Dne 2. června 2014 se konala Koordinační schůzka personalistů a ekonomů zapojených měst. Cílem této schůzky bylo seznámení s ekonomickými pravidly výše uvedeného projektu vydanými MPSV – odborem implementace fondů EU v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost jehož realizátorem je MV – Odbor prevence kriminality.
Obsahem schůzky bylo seznámení s problematikou směrem u uzavření pracovních poměrů budoucích APK a s tím související náležitosti jako je: zajištění školení BOZP, vstupní prohlídky, zpracování mezd ve vztahu k poskytovateli a další ekonomické souvztažnosti.
V této souvislosti byli zástupci měst informováni o uzavřeném výběrovém řízení na dodavatele stejnokrojů i způsobu změření asistentů a následném předání hotových stejnokrojů. A zároveň o stavu zbývajících dvou výběrových řízení bez nichž nelze projekt realizovat.
Výsledkem této koordinační schůzky je ujednocení ekonomických pravidel, nastavení oběhu účetních dokladů, seznámení s logy a texty povinné publicity.
Radka Vaňasová, projektová manažerka projektu Asistent prevence kriminality II., odbor prevence kriminality, tel.: 974 832 543; e-mail: radka.vanasova@mvcr.cz
Links to new window