Ministry of the interior of the Czech Republic  

Go

Modern Administration


Quick links: Sitemap Text version Česky Fulltext search


 

Main menu

 

 

Policejní prezidium České republiky, ředitelství logistického zabezpečení, hledá uchazeče na pracovní pozici - účetní v odboru rozpočtu a účetnictví

Místo výkonu práce: Praha 

Účetní

Ředitelství logistického zabezpečení Policejního prezidia České republiky, odbor rozpočtu a účetnictví - pracovní poměr

Obecně:

  • místo výkonu práce: Nádražní 16, Praha 5 - Smíchov;
  • pracovní poměr na dobu určitou 1. roku, zkušební doba v délce 3 měsíců, s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.
     

Náplň práce:

  • práce v systému SAP - zadávání předpisů faktur, kontrola správnosti a úplnosti účetních dokladů;
  • platby do ČNB prostřednictvím internetového bankovnictví;
  • zpracování příkazů k platbě v cizí měně;
  • zadávání kmenových záznamů dodavatelů;
  • práce se spisovou službou ETŘ, práce s Outlook;
  • spolupráce na zpracování účetní uzávěrky.
     

Platové podmínky a další benefity:

  • 9. platová třída v rozsahu od 21.710 Kč - 31.820 Kč  podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe);
  • zvláštní příplatek ve výši 2.200,- Kč;
  • osobní příplatek dle dosahovaných výsledků;
  • možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace);
  • sociální jistota, zázemí a perspektiva státní organizace;
  • řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days);
  • pro mimopražské možnost bydlení na ubytovnách v Praze - Zbraslav, Řepy nebo Kunratice.
     

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru;
  • numerickou způsobilost a dobré znalosti práce s PC;
  • znalost základů účetnictví a předpisů vztahujících se k účetnictví státní správy;
  • komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, přesnost, důslednost, orientaci na detail, psychickou odolnost;
  • samostatnost při řešení problémů, ale také schopnost pracovat v týmu;
  • ochotu učit se novým věcem;
  • státní občanství ČR;
  • trestní i občanská bezúhonnost.
     

Výhodou:

  • praxe v oblasti účetnictví;
  • vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti;
  • znalost informačních systémů PČR, zkušenost se systémem SAP, zkušenost s informačním systémem ETŘ;
  • schopnost pracovat pod časovým tlakem zejména v období účetních závěrek.
     

Další informace:

  • možnost nástupu: dle dohody;
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.

  

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy a telefonu pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu ivona.kolkova@pcr.cz, s předmětem "Finanční referent".
Pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.

  

Print  E-mail