Veřejná zakázka "Analýzy stavu nasazení informačního systému SVI ve městech ČR a návrhu technického řešení národní architektury SVI v ČR"
Zadavatel: Odbor prevence kriminality
- Předmětem plnění je vytvoření a dodání – realizace – Analýzy stavu nasazení informačního systému SVI ve městech (část A) a Návrhu technického řešení Národní architektury IS SVI v ČR (část B) (dále jen „Analýza“ a „Návrh“) s následujícími podmínkami a specifikacemi.
- Analýza bude popisovat nasazení IS SVI z pohledu technické, administrativní, organizační a finanční náročnosti, a to ve všech dosud zapojených městech ČR. Seznam měst bude poskytnut zadavatelem v rámci smlouvy o dílo uzavřené s dodavatelem Analýzy.
- Součástí Analýzy bude podrobný popis jednotlivých předpokladů a rizik spojených s realizací IS SVI na úrovni obce s rozšířenou působností, z pohledu organizačního, technického, finančního, apod..
- Analýza bude také obsahovat detailní popis postupů při nasazení IS SVI ve městě, včetně uvedení fází, harmonogramu, časové, organizační a finanční náročnosti (finanční náročnost bude provedena do úrovně jednotlivých typů prací, služeb apod. s uvedením finančních prostředků na jednotlivé typy prací).
- Případná doplnění projektu Analýzy si vyhrazuje zadavatel, respektive Odbor prevence kriminality MV (dále jen „OPK MV“) a podléhají jeho písemnému souhlasu.
- Návrh bude popisem technického nasazení Národní architektury SVI v její informační části.
- Dodavatel bude respektovat při vytváření Návrhu obecní, krajskou a národní úroveň pro vytvoření sdíleného informačního prostředí SVI.
- Dodavatel bude v rámci Návrhu respektovat úplnou integraci všech dosavadních IS SVI ve městech ČR.
- Zadavatel poskytne vybranému dodavateli základní informace – předběžný záměr struktury a funkcionality informační části SVI v podobě obecných tezí Národní architektury SVI, respektive její informační části.
- Nedílnou součástí Návrhu bude kvalifikovaný odhad standardních měsíčních a ročních provozních nákladů Informačního prostředí SVI na národní úrovni, v členění na druhy výdajů dle jednotlivých úrovní (obec-kraj-republika).
- Zadavatel si vyhrazuje právo dále specifikovat a konkretizovat předmět zadání – Analýzu i Návrh - co do podrobnosti a hloubky.
- Analýza i Návrh budou vytvořeny a předány ve funkční a komplexní podobě na odpovídajícím médiu - nosiči elektronických dat, a také v písemné podobě ve 2 vyhotoveních.
- Nedílnou součástí předložené nabídky bude návrh smlouvy o dílo k realizaci Analýzy a Návrhu
- Analýza a Návrh a z něj plynoucí poznatky a know-how budou vlastnictvím zadavatele. Tento bod bude zvlášť ošetřen ve smlouvě o dílo.
2. Místo a doba plnění zakázky
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče
- doklad o právní subjektivitě.
- Čestné prohlášení, že na majetek uchazeče nebyl prohlášen konkurz, že proti uchazeči nebylo soudem zahájeno konkurzní nebo vyrovnávací řízení, po dobu tohoto řízení, že proti uchazeči nebyl návrh na prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek majetku úpadce, že uchazeč není jako právnická osoba v likvidaci.
- Čestné prohlášení, že uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky.
4. Způsob hodnocení nabídek
- nabídková cena
- rozsah a komplexnost předložené nabídky dle požadavků zadavatele stanovených
- doba plnění předmětu zakázky,
- návrh smlouvy o dílo.
5. Nabídková cena – způsob stanovení, platební podmínky
- Nabídková cena bude předložena samostatně pro část A zakázky a pro část B zakázky..
- Pro předložení každé nabídkové ceny k části A a B zakázky platí níže uvedené:
- Celková cena bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.
- Rozpis cen jednotlivých služeb bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.
- Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.
- Uchazeč odpovídá za úplnost své cenové nabídky.
- Ceny uvedené v nabídce budou závazné pro uzavření smlouvy o dílo, cenová nabídka je v případě získání zakázky platná do doby předání a převzetí díla zadavatelem.
- Nabídková cena bude uvedena v Kč a v souladu se zákonem o cenách a souvisejícími předpisy.
- Úprava smluvní ceny v průběhu realizace zakázky je možná pouze v případě změn daňových předpisů nebo celostátní regulace cen.
- Cena bude uhrazena na základě jedné nebo více faktur v souladu s podmínkami uvedenými ve smlouvě o dílo.
- Splatnost daňových dokladů musí být minimálně 14 dnů.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky
- Základní informace o uchazeči – název a přesná adresa uchazeče, právní forma, statutární zástupce a zástupce zmocněný k dalšímu jednání, telefon, fax, e-mail, osoba odpovědná za zpracování nabídky.
- Nabídková cena – bližší požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v bodě 5 dokumentace.
- Lhůty plnění a harmonogram jednotlivých prací.
- Realizační údaje odpovídající zadání (viz bod 1 dokumentace), přičemž alternativní návrhy jsou ze strany zadavatele přípustné.
- Návrh smlouvy o dílo.
- Nabídka bude doručena poštou, doporučeně na adresu zadavatele, v zalepené obálce opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem, a zřetelně označené - Cenová nabídka k realizaci „Analýzy stavu nasazení informačního systému SVI ve městech a Návrhu technického řešení Národní architektury informačního systému SVI v ČR“. Nabídku je možno předat rovněž osobně v sídle zadavatele, a to prostřednictvím podatelny Ministerstva vnitra, Nad Štolou 3, 170 34 Praha 7 (úřední hodiny: Po – Pá, 6,00 – 16,00 hod.).
- Bude-li nabídka uchazeče doručena po skončení lhůty pro podání nabídky, bude odmítnuta a vyloučena z dalšího posuzování. Pozdě doručená nabídka nebude uchazeči vrácena.
- Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s vyzvaným uchazečem, odmítnout předloženou nabídku, popř. výběr nabídky bez udání důvodů zrušit. Tuto skutečnost oznámí písemně uchazeči, který podal nabídku.
- Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu výběru nabídky změnit, upřesnit nebo doplnit zadání.
- Zadavatel si vyhrazuje právo ověřovat si a upřesňovati údaje uváděné v nabídce a jednat s uchazečem za účelem získání dalších doplňujících informací.
- Zadavatel si vybere dle stanovených kritérií nabídku. Doručením oznámení o výběru nabídky nevzniká mezi zadavatelem a uchazečem právní vztah. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat s uchazečem o konečné podobě podmínek dodávky a o změnách nebo upřesnění návrhu smlouvy předložené uchazečem.
- O výsledku výběru rozhodne zadavatel na základě doporučení výběrové komise písemným rozhodnutím.
- Neúplná nabídka (bod 6 – Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky) nebude posuzována.
- Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených se zpracováním nabídky.