Operátoři call centra pro cizince odbavili před koncem roku stotisícího volajícího
Po deseti měsících fungování call centra pro cizince, kteří se chtějí objednat k řešení své pobytové záležitosti v Praze a středních Čechách, se operátoři dočkali stotisícího volajícího. Pilotní projekt, který Ministerstvo vnitra spustilo 3. března 2014, tak zaznamenal významný úspěch v překročení magické hranice obsloužených volajících.
„Dne 29. prosince byl naším operátorem obsloužen stotisící klient. I přes přicházející státní svátek mu byl nabídnut volný termín již na 5. 1. 2015, tedy do čtyř pracovních dnů od zavolání. Klient byl následně odbaven prakticky bez čekání. S provozem centra jsme stále velice spokojeni,“ uvedl ředitel odboru azylové a migrační politiky Tomáš Haišman. V call centru je možné se objednat na jednotlivá pracoviště OAMP např. k podání žádosti o povolení k dlouhodobému pobytu, jeho prodloužení nebo změny účelu pobytu.