Odbor azylové a migrační politiky  

Přejdi na

Státní služba  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Centrální nákup produktů Cisco Systems

Dne 11. 4. 2022 uzavřelo MV jako centrální zadavatel Rámcovou dohodu na pořizování produktů Cisco (pdf, 2,2 MB) na dobu určitou do 10. 4. 2026 nebo do vyčerpání celkové ceny plnění ve výši 2.900.000.000,- Kč bez DPH.
 

Předmětem této rámcové dohody je poskytování:

  • nových licencí ke všem programovým prostředkům společnosti Cisco Systems

  • podpory k novým i stávajícím softwarovým produktům společnosti Cisco.

  • subskripcí k produktům společnosti Cisco Systems.

  • služeb typu "AS-Fixed"

  • katalogových školících kreditů

  • nových produktů, jejichž podstatou je licenční či firmwarová výbava, využívající pouze originální a proprietární prostředky společnosti Cisco Systems a originálního příslušenství společnosti Cisco Systems včetně možnosti jejich implementace:

    • směrovače a odpovídající proprietární SW licence k programovým produktům a/nebo subskripce Cisco,

    • přepínače a odpovídající proprietární SW licence k programovým produktům a/nebo subskripce Cisco,

    • produkty pro bezdrátové sítě a odpovídající proprietární SW licence k programovým produktům a/nebo subskripce Cisco,

    • bezpečnostní produkty a odpovídající proprietární SW licence k programovým produktům a/nebo subskripce Cisco,

    • nástroje pro týmovou spolupráci a odpovídající proprietární SW licence k programovým produktům a/nebo subskripce Cisco,

    • originální Cisco příslušenství,

  • předprodejního poradenství pro všechny Objednatele.
     

Nákupní postup

Nákup produktů Cisco probíhá na základě platné "Smlouvy o centralizovaném zadávání" na produkty Cisco, uzavřené mezi Pověřujícím zadavatelem (PZ) a MV. Nákup produktů Cisco je realizován prostřednictvím tzv. minitendrů ( obnova soutěže ) mezi šesti dodavateli, s nimiž je uzavřena rámcová dohoda.

Pro nákup je možné použít dva procesní postupy:

1. Nákup prostřednictvím Centrálního zadavatele

  • Před zasláním žádosti Centrálnímu zadavateli o provedení zadávacího řízení doporučujeme využít předprodejního a odborného poradenství na upřesnění předmětu plnění a dalších souvisejících náležitostí s vendorem Cisco Systems Czech Republic Pujmanové 1753/10a, Praha 4, 140 00 na e-mailovém spojení: cz-public@cisco.com.

  • PZ vyplní formulář Žádost o provedení minitendru (docx, 27 kB) a Návrh Prováděcí smlouvy (docx, 53 kB) a dokumenty zašle do datové schránky Centrálního zadavatele MV ČR - ID: 6bnaawp.

  • U žádostí adresovaných od PZ z resortu Ministerstva vnitra v návaznosti na nařízení ministra vnitra č. 27/2019 ze dne 30. července 2019 PZ navíc přiloží doklad Předběžné řídící kontroly (PŘK).

  • Následně Centrální zadavatel provede zadávací řízení.

  • Po jeho vysoutěžení obdrží PZ do datové schránky informaci o vyhlášení vítězného dodavatele.

  • Prováděcí smlouvu pak uzavírá PZ přímo s vítězným účastníkem, zveřejňuje ji v registru smluv a následně zasílá centrálnímu zadavateli k evidenci.

2. Přímý nákup

  • Na základě Rámcové dohody na pořizování licencí k produktům Cisco provede Pověřující zadavatel minitendr sám.
     

Na základě usnesení vlády ze dne 27. ledna 2020, č. 86, o uložení povinností informovat vládu v souvislosti s výdaji v oblasti informačních a komunikačních technologií, (dále jen "Usnesení") je povinností většiny státních organizací (podrobné informace na stránkách Odboru hlavních architekta eGovernmentu) informovat vládu o:

  1. záměrech učinit výdaj v oblasti digitalizace nebo informačních a komunikačních technologií, jestliže tento výdaj je určen na pořízení či technické zhodnocení určeného informačního systému veřejné správy (systém definovaný zákonem č. 365/2000 Sb. ,§ 2y), anebo jde o výdaj s takovým informačním systémem související (například výdaj na technické a programové prostředky včetně prvků síťové infrastruktury); součástí materiálu musí být stanovisko útvaru Hlavního architekta eGovernmentu vydané postupem podle Základních zásad,

  2. veškerých ostatních záměrech učinit výdaj v oblasti digitalizace nebo informačních a komunikačních technologií s předpokládanou hodnotou plnění přesahující 6 mil. Kč, které nejsou uvedeny v bodě II/1/a) Usnesení.

Tuto povinnost splní každý povinný Pověřující zadavatel ještě před tím, než požádá Centrálního zadavatele o zadání Dílčí veřejné zakázky. Povinnost informovat vládu se týká jak nových licencí, tak i pravidelně obnovované podpory.

Kontakt:

Kontaktní osobou za Ministerstvo vnitra, na kterou se prosím obracejte ve smluvních záležitostech či s případnými dotazy je Ing. Michaela Matoušová, tel. 974 816 774, 704 965 222, e-mail: michaela.matousova@mvcr.cz nebo Ing. Andrea Blažeková, tel: 974 816 773, 730 522 335, e-mail: andrea.blazekova@mvcr.cz.

Ministerstvo vnitra
Samostatné oddělení centrálních nákupů státu v oblasti informačních a komunikačních technologií
nám. Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
Datová schránka: 6bnaawp

  

Úvod Microsoft VMware IBM Oracle Citrix ICT komodity

  

vytisknout  e-mailem