Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Efektivní veřejná správa


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Policejní prezidium České republiky, ředitelství logistického zabezpečení, hledá uchazeče na pracovní pozici - vedoucí zúčtovacího oddělení

Místo výkonu práce: Praha 

 

Vedoucí zúčtovacího oddělení

Policejní prezidium ČR, ředitelství logistického zabezpečení, odbor rozpočtu a účetnictví - pracovní poměr

Obecně:

  • místo výkonu práce: Nádražní 16, Praha 5 - Smíchov;
  • pracovní poměr na dobu určitou 1. roku, zkušební doba v délce 3 měsíců, s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.
     

Náplň práce:

  • řídí, organizuje, kontroluje a zodpovídá za činnost zúčtovacího oddělení;
  • metodické vedení oběhu účetních dokladů;
  • odpovídá za komplexní zpracování účetnictví a účetní závěrky ve smyslu zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
  • podílí se na provádění dokladové inventarizace finančního majetku;
  • plní úkoly vyplývající z postavení hlavní účetní k pověření k řídící kontrole uvedeny ve vyhlášce č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, v platném znění.
     

Platové podmínky a další benefity:

  • 12. platová třída podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe 27.250,- Kč - 40.120,- Kč;
  • zvláštní příplatek ve výši 2.200,- Kč;
  • osobní příplatek dle dosahovaných výsledků;
  • příplatek za vedení;
  • 25 dní dovolené;
  • 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days);
  • závodní stravování;
  • vzdělávací kurzy;
  • možnost čerpání prostředků z FKSP;
  • možnost využití rekreačních zařízení zaměstnavatele;
  • sociální jistota, zázemí a perspektiva státní organizace;
  • pro mimopražské možnost ubytování na ubytovnách zaměstnavatele.
     

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru (v případě nesplnění požadované úrovně vzdělání možnost prokázání schopnosti k výkonu nabízené pozice dosaženou praxí);
  • znalost účetnictví a daňové problematiky podmínkou;
  • dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • zkušenosti s vedením kolektivu;
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost, sebekontrola, flexibilita;
  • odpovědný a aktivní přístup k plněným úkolům, schopnost stanovit si priority;
  • státní občanství ČR;
  • trestní i občanská bezúhonnost;
  • práce na PC, znalost MS OFFICE.
     

Výhodou:

  • znalost informačních systémů PČR, zkušenost se systémem SAP;
  • schopnost pracovat pod časovým tlakem zejména v období účetních závěrek.
     

Další informace:

  • možnost nástupu: dle dohody;
  • v případě nástupu bude potřeba lustrační osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (u osob narozených do 1. 12. 1971).
     

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis zaměřený zejména na splnění základních předpokladů pro obsazení pracovního místa, předchozí průběh zaměstnání, současné pracovní zařazení, včetně e-mailové adresy a telefonu pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu ivona.kolkova@pcr.cz, s předmětem "Vedoucí zúčtovacího oddělení".
Pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.
Zasláním životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a využitím Vámi poskytnutých osobních údajů za účelem výběru vhodného pracovníka na nabízenou pozici.

  

vytisknout  e-mailem