Kontakty
Servisdesk ISoSS lze kontaktovat:
-
Zadáním dotazu do formuláře přímo na Portále ISoSS (pro registrované uživatele)
-
Zasláním dotazu e-mailem na adresu: sd.isoss.ekis@mvcr.cz.
Servisdesk ISoSS slouží k dotazům, které se týkají výhradně práce se systémem ISoSS.
Pro dotazy k úřednické zkoušce je zřízena adresa: statnisluzba.vzdelavani@mvcr.cz.
Pro dotazy k zákonu o státní službě je zřízena adresa: statnisluzba@mvcr.cz.
Správný postup pro zadání hlášení e-mailem do Servisdesku
Do servisního hlášení zasílaného e-mailem je nutno zadat následující údaje:
- Jméno a příjmení uživatele / zadavatele / pověřené osoby za zadavatele
- Služební úřad, za který uživatel / zadavatel vystupuje - zadávejte, prosím, zkratku OVM.
- E-mail uživatele / zadavatele
- Telefonní číslo uživatele / zadavatele
- Softwarová komponenta, které se hlášení týká (seznam komponent se může změnit např. v závislosti na rozvoji nových funkcionalit):
- Rejstřík státních zaměstnanců
- Evidence provedených úřednických zkoušek
- Portál pro přihlašování na úřednickou zkoušku
- Evidence obsazovaných služebních míst
- Oprávnění
- Rozhraní na HR systémy
- ISoSS obecně (pokud neví uživatel jakou komponentu vybrat)
- Testování třetích stran
- Hlavička hlášení – stručné a výstižné pojmenování problému
- Text hlášení
- Přílohy obsahující screenshoty či jiné dokumenty, které jsou podkladem pro hlášení. V názvu souboru je zakázáno požívat diakritiku.
Upozornění:
Uvedené údaje jsou potřebné k tomu, aby mohl být požadavek hladce zpracován. V případě, že údaje nebudou v e-mailu uvedeny, bude uživatel požádán o jejich doplnění.
Při převzetí požadavku do řešení bude servisnímu hlášení přiděleno jednoznačné ID. O průběhu řešení bude uživatel / zadavatel při každé změně statusu hlášení informován e-mailem.