Výběrová řízení v projektu Asistent prevence kriminality II.
V individuálním projektu ESF OP LZZ „Asistent prevence kriminality II.“ reg. č. CZ.1.04/3.3.00/C5.00001 jsme od října 2013 pracovali na zpracování podkladů pro zadávací dokumentace třech výběrových řízení (VŘ).
Projekt počítá s VŘ na výběr dodavatele služeb „Podpora při práci s cílovou skupinou a mentory“; „Podpora řízení a administrace projektu“ a dodavatele „Zhotovení stejnokrojů pro APK“ – uvádíme stav k 9. dubnu 2014.
Ve VŘ 001 se konkrétně jedná o výběr a zaškolení mentorů, o vstupní vzdělávání APK, průběžné vzdělávání APK, průběžné vzdělávání a supervize mentorů a individuální poradenství APK.
Ve VŘ 002 se jedná o realizaci podpory řízení a administraci projektu zaměřenou především na spolupráci při tvorbě monitorovacích zpráv, na sběr podkladů k věcné i finanční části monitorovacích zpráv, metodické vedené externích dodavatelů, průběžnou kontrolu plnění harmonogramu i dodržení rozpočtové kázně.
Ve VŘ 003 řešíme výběr nejvýhodnějšího dodavatele stejnokrojů pro APK.
První dvě výběrová řízení jsme zpracovali ve spolupráci s odborem veřejných zakázek a centrálních nákupů MV ČR a v tuto chvíli jsou již veřejně vyhlášena na portálu Ministerstva vnitra zde a na stránkách Evropského sociálního fondu zde a zde. Podání nabídek do VŘ
VŘ 003 bylo 7. 4. 2014 uzavřeno a v tuto chvíli již pracuje hodnotící komise na výběru nejvýhodnějšího dodavatele.
O výsledcích všech třech výběrových řízení budeme, jak v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů tak i s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9. a s vnitřními předpisy MV ČR nadále informovat.
Informuje: Radka Vaňasová projektová manažerka projektu APK II., odbor prevence kriminality MV, tel.: 974 832 343, email: radka.vanasova@mvcr.cz