Publikační činnost
PUBLIKACE
-
Zlepšování orientace zákazníků prostřednictvím chart služeb (pdf, 1,7 MB)
- příručka pro zlepšení kvality služeb veřejného sektoru (07.02.2008) -
Sborník příspěvků ze 4. Národní konference kvality (pdf, 8,8 MB)
- elektronická verze publikace od kolektivu autorů (07.02.2008) -
Improving Customer Orientation Through Service Charters - a Handbook for Improving Quality of Public Services (pdf, 5,1 MB)
-
Sborník příspěvků ze 2. Národní konference kvality ve veřejné správě s mezinárodní účastí, 5-7. prosince 2005, Plzeň (pdf, 3,8 MB)
- elektronická verze publikace od kolektivu autorů - informuje Ing. Pavel Kajml (31.05.2006) -
Řízení procesů výkonu státní správy (pdf, 1,7 MB)
- Elektronická verze publikace - případová studie Vsetín, od kolektivu autorů - informuje Ing. Pavel Kajml z odboru modernizace veřejné správy (07.03.2006) -
Měření spokojenosti v organizacích veřejné správy - soubor příkladů (pdf, 2 MB)
-
Veřejná správa v České republice (pdf, 1,2 MB)
-
Veřejná správa v České republice (anglická verze) (pdf, 688 kB)
-
Veřejná správa v České republice (francouzská verze) (pdf, 736 kB)
-
Veřejná správa v České republice (německá verze) (pdf, 785 kB)
-
Etika veřejné správy na místní úrovni - obecná příručka Rady Evropy (pdf, 541 kB)
-
Etika ve veřejné správě na místní a regionální úrovní v České republice (pdf, 225 kB)
-
Etika ve veřejné správě na místní a regionální úrovní v České republice (anglická verze) (pdf, 195 kB)
-
Česko-německý a Německo-český slovník vybraných odborných výrazů z oblasti reformy veřejné správy (pdf, 858 kB)