Procesní řízení, řízení změn a jejich komunikace
Čas školení: 8:30 - 12:30
- forma: prezenční v rozsahu 8 hodin (online 2x4 hodiny)
- lektor: Ing. Jan Duba (1)
- obsah: procesní řízení, odpovědnosti a pravomoci v rámci procesů; komunikace uvnitř a vně úřadu, zásady přístupu k jejímu řízení; řízení změn v úřadu
- Vazba na kritéria zlepšování v Metodickém pokynu:
- Kritérium zlepšování 3: Systém odpovědností a pravomocí ve služebním úřadu
- Kritérium zlepšování 5: Systém komunikace ve služebním úřadě
- Kritérium zlepšování 6: Systém řízení změn
(1) Ing. Jan Duba
Senior Business Consultant ve společnosti TrimCon s.r.o., s více než 25 let zkušeností v oblasti managementu IT systémů, v řízení projektů implementace ERP systémů a vývoje aplikací.
Dlouhodobě se zabývá vhodným organizačním uspořádáním, optimalizací a zvyšováním výkonnosti firemních procesů. Hledání cest, jak dosahovat požadovaných výsledků, ho postupně dovedlo k řízení lidských zdrojů, od řízení jednotlivců až k řízení projektových skupin. Věnuje se zavádění systémů řízení kvality a bezpečnosti informací.
Působí především v oblastech změn firemní strategie, procesního a projektového řízení, řízení lidských zdrojů a samozřejmě v oblasti řízení informačních technologií.