Pilotní ověření standardizace – Agenda A121: Živnostenské podnikání
Informace o projektu, cílech a aktuality o projektu
- Obecné informace o projektu
- Cílová skupina projektu
- Aktuality
- Výstupy z projektu
- Popis projektu
Výstupy z projektu
Hlavní výstupy projektu jsou definovány následovně:
-
Metodika vyhodnocování a standardizace agend veřejné správy:
Metodika vyhodnocování a standardizace agend veřejné správy bude návod pro gestory agend veřejné správy, který jim umožní na základě zpracovaného procesního modelu a provedeného sběru procesních a nákladových údajů u vlastní agendy, vypracovat standard agendy. -
Standard agendy A121:
Standard agendy živnostenského podnikání umožní gestorovi (MPO) měřit kvalitu vykonané agendy podle KPI, racionálně plánovat a organizovat práci na živnostenských úřadech a reálně stanovit náklady respektive rozpočet pro zajištění výkonu agendy. Ostatním gestorům bude sloužit jako vzor při vytváření jejich vlastních standardů. -
SW pro sběr dat:
Podpůrný SW pro sběr dat bude v průběhu projektu sloužit pro evidenci dat ze živnostenských úřadů. Systém bude navržen obecně, aby v budoucnu mohl sloužit i ostatním gestorům agend. Jeho poskytování bude zdarma v rámci Metodického a koordinačního centra PMA (MV).