Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Efektivní veřejná správa


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Policejní prezidium České republiky, ředitelství logistického zabezpečení, hledá uchazeče na pracovní pozici - účetní

Místo výkonu práce: Praha 

Obecně:

  • místo výkonu práce: Nádražní 16, Praha 5 - Smíchov;
  • pracovní poměr na dobu určitou 1. roku, zkušební doba v délce 3 měsíců, s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.
     

Náplň práce:

  • kontrola náležitostí, správnosti a úplnosti účetních dokladů;
  • práce v systému SAP - zakládání rezervací finančních prostředků, zadávání předpisů plateb k došlým fakturám, zejména pak zálohové platby za energie, jejich následné vyúčtování, opravy a služby související s provozem, faktury za stavební práce a projektové dokumentace;
  • podílení se na přípravě podkladů k účetním závěrkám, vyhledání podkladů pro potřeby kontrolních orgánů;
  • práce se spisovou službou ETŘ, práce s Outlook.
     

Platové podmínky a další benefity:

  • 10. platová třída, mzdové rozpětí 23.390 - 34.370,- Kč (dle započitatelné praxe);
  • zvláštní příplatek ve výši 2.200,- Kč;
  • osobní příplatek dle dosahovaných výsledků;
  • možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace);
  • sociální jistota, zázemí a perspektiva státní organizace;
  • řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days).
     

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru;
  • numerickou způsobilost a dobré znalosti práce s PC;
  • znalost základů účetnictví a předpisů vztahujících se k účetnictví státní správy;
  • komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, přesnost, důslednost, orientaci na detail, psychickou odolnost;
  • samostatnost při řešení problémů, ale také schopnost pracovat v týmu;
  • ochotu učit se novým věcem.
     

Výhodou:

  • praxe v oblasti účetnictví, práce s fakturami;
  • vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti;
  • znalost informačních systémů PČR, zkušenost se systémem SAP, zkušenost s informačním systémem ETŘ;
  • schopnost pracovat pod časovým tlakem zejména v období účetních závěrek;
  • možnost bydlení na ubytovnách v Praze - Zbraslav, Řepy nebo Kunratice.
     

Další informace:

  • možnost nástupu: dle dohody;
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.
     

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy a telefonu pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu eva.ruzickova@pcr.cz, s předmětem "Účetní".

Případné doplňující informace je možné získat na tel.: 974 843 204.

  

vytisknout  e-mailem