Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

eGovernment


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Policejní prezidium České republiky, ředitelství logistického zabezpečení, hledá uchazeče na pracovní pozici - referent/ka majetkové správy v oddělení veřejných zakázek

Místo výkonu práce: Praha 

Referent majetkové správy - oddělení veřejných zakázek

Ředitelství logistického zabezpečení Policejního prezidia České republiky, oddělení veřejných zakázek - pracovní poměr.

Obecně:

  • místo výkonu: Praha 5 - Smíchov, Nádražní 16;
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou.
     

Náplň práce:

  • plnění úkolů zadavatele při zadávání veřejných zakázek (dále jen "VZ") v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen "zákon") a dalšími vnitřními předpisy;
  • zpracovávání dokumentace v souvislosti se zadáváním VZ pro veřejné zakázky malého rozsahu a pro všechny druhy zadávacích řízení dle zákona, pro zakázky spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona a pro zakázky z oblasti vědy a výzkumu spadajících pod aplikaci zákona č. 130/2003 Sb., o podpoře výzkumu, experimentálního vývoje a inovací z veřejných prostředků, ve znění pozdějších předpisů;
  • organizace činností pracovních hodnotících skupin, komisí pro otevírání nabídek, pro posouzení a hodnocení nabídek a zpracovávání příslušné dokumentace;
  • provádění metodické činnosti v oblasti realizace zadávacího procesu veřejných zakázek malého rozsahu u ředitelství logistického zabezpečení PP ČR.
     

Platové podmínky a další benefity:

  • 12. platová třída (27 250 Kč - 40 120 Kč dle započitatelné praxe);
  • zvláštní příplatek rizikový 2 200 Kč;
  • po zkušební době možnost přiznání osobního ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků;
  • možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, letní dětský tábor);
  • dotovaná strava;
  • řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days);
  • dobrá dopravní dostupnost.
     

Požadujeme:

  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, schopnost komunikace;
  • organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu;
  • práce na PC, znalost MS OFFICE, MS Word;
  • praxe v uvedené problematice zadávání veřejných zakázek min. 3 roky;
  • kvalifikační předpoklady vzdělání: vysokoškolské magisterské.
     

Další informace:

  • možnost nástupu: dle dohody;
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.
     

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy a telefonu pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu roman.nemecek@pcr.cz s předmětem "Referent OVZ".
Doplňující informace je možné získat na tel.: Mgr. Roman Němeček, tel.: 974 884 595, mobil: 735 744 329 nebo Ing. Kamila Teřlová, tel.: 974 884 563, mobil: +420 703 193 601.

  

vytisknout  e-mailem