Bytová správa ministerstva vnitra  


 

Hlavní menu

 

 

Výzva k podání nabídky „Zvýšení účinnosti vzdělávacího systému v krizovém řízení v oblasti vnitřní bezpečnosti“ - zjednodušené podlimitní řízení

Zadavatel: odbor bezpečnostního výzkumu, vývoje a inovací 

 
Zadavatel:
Česká republika - Ministerstvo vnitra
Nad Štolou 3
170 34 Praha 7
IČ: 00007064 
zastoupená: JUDr. Helenou Tomkovou
ředitelkou odboru bezpečnostního výzkumu,
vývoje a inovací
 
 
předkládá
 
VÝZVU K PODÁNÍ NABÍDKY VE ZJEDNODUŠENÉM PODLIMITNÍM ŘÍZENÍ
VE SMYSLU USTANOVENÍ § 38 ZÁKONA Č.137/2006 SB., O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH, V PLATNÉM ZNĚNÍ, K PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE
A ZADÁVACÍ DOKUMENTACI
 
  

Soubory ke stažení:  


1. NÁZEV VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Zvýšení účinnosti vzdělávacího systému v krizovém řízení v oblasti vnitřní bezpečnosti ve vztahu k odborné připravenosti příslušníků bezpečnostních sborů a zaměstnanců působících v bezpečnostních složkách a v orgánech krizového řízení (s přihlédnutím ke specifikům jednotlivých úrovní orgánů krizového řízení a bezpečnostních složek).

2. PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Předmětem veřejné zakázky je porovnání vzdělávacích systémů jednotlivých bezpečnostních složek (PČR, HZS ČR, Celní správa, Vězeňská služba), a vytvoření postupů ke zlepšení systému vzdělávání příslušníků a zaměstnanců PČR a Ministerstva vnitra v oblasti krizového řízení s důrazem na vnitřní bezpečnost a veřejný pořádek. Bližší specifikace Veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která tvoří přílohu č. 1 této výzvy.

3. HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Hodnota veřejné zakázky nepřekročí částku 2 083 333,- Kč, bez DPH.
    
4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Doba plnění (řešení projektu ) začíná v roce 2010 (ode dne podpisu smlouvy/vydání rozhodnutí) a trvá maximálně 30 měsíců. Místem plnění je Praha.
  
5. KVALIFIKAČNÍ KRITÉRIA
Zadavatel požaduje prokázat splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v zadávací dokumentaci, která tvoří přílohu č. 1 této výzvy.
    
6. OBSAH A FORMA NABÍDEK
Uchazeč podává vždy pouze jednu nabídku a je povinen ji zpracovat způsobem uvedeným v zadávací dokumentaci.
 
7. MÍSTO A LHŮTA PRO PODÁNÍ NABÍDEK

Místem pro podání nabídek je podatelna Zadavatele na adrese náměstí Hrdinů 1634/3, 140 21 Praha 4. Lhůtou pro podání nabídek se rozumí doba, ve které může uchazeč podat svou nabídku. Lhůta pro podání nabídky končí dne 9. dubna 2010 v 11:30 hodin. Způsob podání nabídek je specifikován v zadávací dokumentaci.
 
8. HODNOTÍCÍ KRITÉRIA
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky ve smyslu ustanovení § 78 odst. 1 písm. a) ZVZ s těmito dílčími kritérii a jejich vahami:
  • a) odborná úroveň návrhu projektu (zejména z hlediska úrovně pochopení problematiky, kvality, komplexnosti, hloubky a detailnosti rozpracování nabízeného řešení) - 20 %
  • b) zvolená metodologie, resp. postup řešení (zejména kvalita zvolených technik a postupů a kvalita zpracování navrhovaných výstupů ) - 20 %
  • c) soulad jednotlivých položek rozpočtu s cenami v místě a čase obvyklými v oblasti předmětu plnění zakázky nebo předmětu obdobného - 20 %
  • d) celková cena nabídky - 40 %

9. UVEŘEJNĚNÍ VÝZVY
Tato výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení ve smyslu ustanovení § 38 ZVZ bude po celou dobu lhůty stanovené k podání nabídek uveřejněna na webových stránkách Zadavatele http://www.mvcr.cz.

 
 
 
 
 
 
                                                                                                          JUDr. Helena Tomková
                                                                                                          zadavatel
 
 
 
 
 

 

vytisknout  e-mailem