Bytová správa ministerstva vnitra  


 

Hlavní menu

 

 

Výzva k podání nabídek: Implementace metodiky PrincEgon

Koordinace a zavádění Smart Administration ve veřejném sektoru, zadavatel: Česká republika - Ministerstvo vnitra 

Číslo zakázky: 04109

Název zakázky: Implementace metodiky PrincEgon

Předmět zakázky (služba, dodávka nebo stavební práce): služba

Datum vyhlášení zakázky: 3. 11. 2009

Název programu: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Registrační číslo projektu: CZ.1.04/ 4.1.00/27.00001

Název projektu: Koordinace a zavádění Smart Administration ve veřejném sektoru

Název / obchodní firma zadavatele: ČESKÁ REPUBLIKA – MINISTERSTVO VNITRA
Sídlo zadavatele: Praha 7, Nad Štolou 936/3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele, její telefon a e-mailová adresa
Mgr. László Hajnal, ředitel Programové kanceláře pro koordinaci projektů Smart Administration
tel. +420 974 816 307
hajnal@mvcr.cz

IČ zadavatele: 00007064
DIČ zadavatele: CZ00007064

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky, její telefon a e-mailová adresa
Mgr. Veronika Zalomová
tel. +420 974 816 307
veronika.zalomova@mvcr.cz

Lhůta pro podávání nabídek
23. 11. 2009 do 10:00 hodin

Místo pro podávání nabídek
podatelna Ministerstva vnitra na kontaktní adrese: náměstí Hrdinů 1634/3 Praha 4

Popis předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí konzultačních služeb při implementaci metodiky PrincEgon do řízení projektů zadavatele spočívající zejména v:

  • implementaci projektové metodiky PrincEgon do řízení Projektů;
  • průběžném vyhodnocování stavu implementace metodiky PrincEgon do Projektů při jejich realizaci (supervize);
  • pravidelném vypracovávání hodnotící zprávy o stavu implementace metodiky PrincEgon do Projektů při jejich realizaci vč. zpracovávání návrhů případných opatření pro další postup;
  • koordinaci sdílených služeb Programové kanceláře zadavatele pro koordinaci projektů Smart Administration pro projektové manažery Projektů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)
1.650.000,- Kč

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky
Datum zahájení služeb: prosinec 2009
Datum ukončení služeb: listopad 2010
Předpokládaný rozsah služeb činí 900 hodin za 12 měsíců.
Místo dodání / převzetí plnění: Ministerstvo vnitra, náměstí Hrdinů 1634/3, Praha 4, Česká republika

Hodnotící kritéria

Předložené nabídky budou hodnoceny podle kriterií:

  • Celková nabídková cena (váha 40%),
  • Kvalita návrhu způsobu implementace metodiky PrincEgon a vyhodnocování projektů (váha 60%). Uchazeč je povinen jako součást své nabídky předložit návrh poskytovaných odborných služeb. Návrhem se rozumí dokument, který popíše celkovou nabídku a přístup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. V tomto dokumentu uchazeč uvede zejména:
    • návrh způsobu implementace metodiky PrincEgon do Projektů;
    • návrh způsobu vyhodnocování Projektů z pohledu implementace metodiky PrincEgon do Projektů;
    • návrh obsahu hodnotící zprávy o stavu Projektů viz výše;

Způsob hodnocení

Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100. Každé jednotlivé nabídce je podle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

Pro číselně vyjádřitelné kritérium „výše nabídkové ceny" získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

Pro číselně nevyjádřitelná kritéria „kvalita návrhu způsobu implementace metodiky PrincEgon a vyhodnocování Projektů“ sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího hodnotícího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce.

Sestavení celkového pořadí

Hodnocení podle bodovací metody provede hodnotící komise následně tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek podle dílčích kritérií vynásobí příslušnou vahou daného kritéria. Jako nejvýhodnější pak bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším počtem získaných bodů v součtu za obě kriteria.

Požadavky na prokázání kvalifikace uchazeče

Kvalifikační předpoklady uchazeče

  1. Oprávnění k podnikání dle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky včetně dokladů prokazujících příslušné živnostenské oprávnění či licenci,
  2. Odborná způsobilost:
    1. minimálně 1 reference prokazující zkušenost v implementaci metodiky řízení projektů (Prince2, PMI nebo jiné) při realizaci rozsáhlých informačních systémů ve státní a veřejné správě v minimálním objemu 1 mil. Kč,
    2. realizační tým – minimálně 1 osoba splňující následující požadavky: (i) vysokoškolské vzdělání v technickém oboru, (ii) délka praxe minimálně 15 let, (iii) znalost metodiky Prince2 nebo PrincEgon pro řízení projektů ICT ve veřejné správě, (iv) znalost metodiky financování projektů ICT ze Strukturálních fondů EU a jejího uplatnění v interních procesech zadavatele (ekonomika, projektové financování, aj).
  3. Bezdlužnost

Uchazeč prokáže splnění kvalifikace

  1. Kopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či kopií výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán včetně kopie dokladu o oprávnění k podnikání na celý předmět zakázky ne starší než 90 kalendářních dnů.
    1. předložením seznamu významných služeb s uvedením min. 1 významné služby v požadované oblasti a požadované minimální hodnotě. Přílohou seznamu významných služeb bude osvědčení o poskytnutí služby, vystavené veřejným zadavatelem nebo jinou osobou, případně čestné prohlášení uchazeče o poskytnutí služby, není-li možno takovéto osvědčení od této jiné osoby z důvodů spočívajících na její straně získat;
    2. předložením strukturovaného profesního životopisu osoby, ve kterém bude uvedeno splnění výše uvedených požadavků na tuto osobu a který bude touto osobou podepsán. Přílohou strukturovaného životopisu bude fotokopie dokladu o ukončeném vysokoškolském vzdělání osoby.
  2. Čestným prohlášením o bezdlužnosti vůči příslušnému finančnímu úřadu a příslušnému úřadu sociálního zabezpečení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu, příp. adresu (pokud je odlišná od sídla uchazeče).

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídky je možno podávat osobně v podatelně zadavatele v úředních hodinách podatelny na kontaktní adrese zadavatele (Po, St - od 8:00 do16:45 hod., Út, Čt - od 8:00 do 16:00 hod., Pá - od 8:00 do 14:45 hod.) oproti potvrzení o převzetí nabídky. Nabídky je též možno zasílat doporučeně poštou na kontaktní adresu zadavatele, a to tak, aby byly doručeny do konce lhůty pro podání nabídek. Nabídky musí být zadavateli doručeny v uzavřené obálce označené kontaktní adresou zadavatele, zpáteční adresou uchazeče, s označením „Výběrové řízení – NEOTEVÍRAT“ a názvem zakázky „Implementace metodiky PrincEgon“. Uzavřením obálky či obalu se pro účely tohoto výběrového řízení rozumí opatření obálky (resp. obalu) na uzavření podpisem a razítkem uchazeče, a to tak, aby obálku nebylo možné jakýmkoliv způsobem neoprávněně otevřít, aniž by došlo k poškození výše uvedených ochranných prvků.

Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě v 1 (jednom) vyhotovení. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Nabídka bude zadavateli předložena v této struktuře (obsahu a členění):

Členění nabídky na

  1. věcnou část
  2. finanční část 
  3. přílohy

Titulní list nabídky musí obsahovat název zakázky dle zadání, identifikaci uchazeče a kontaktní spojení, podpis statutárních zástupců uchazeče (případně osoby zmocněné – v tom případě musí být doložena úředně ověřená plná moc zmocněné osoby).

1. Věcná část nabídky

Návrh způsobu realizace předmětu zakázky v souladu s výše uvedeným „Popisem předmětu zakázky“.

2. Finanční část nabídky

Nabídka musí obsahovat celkovou nabídkovou cenu (cena bude uvedena ve skladbě bez DPH a včetně DPH) za kompletní zajištění služby a současně hodinovou sazbu ve stejném členění tj. hodinová sazba bez DPH, výše DPH a výše hodinové sazby včetně DPH.

Cena za zajištění zakázky je konečná a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady vynaložené v souvislosti s plněním předmětu zakázky.

3. Přílohy nabídky

Přílohy musí obsahovat:

  1. Prohlášení uchazeče, že bez výhrad souhlasí s podmínkami výběrového řízení.
  2. Uchazečem podepsaný návrh smlouvy na plnění veřejné zakázky. Návrh smlouvy musí být opatřen logy dle „Manuálu pro publicitu verze 1.5“, musí obsahovat ustanovení o povinnosti uchovávat doklady a umožnit kontrolu a platební podmínky (viz níže). Dále musí návrh smlouvy obsahovat cenu s DPH a sazbu DPH.
  3. Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či kopie výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán včetně kopie dokladu o oprávnění k podnikání na celý předmět zakázky.
  4. Seznam významných služeb včetně příloh.
  5. Strukturovaný životopis včetně přílohy.
  6. Čestné prohlášení o bezdlužnosti.

Platební podmínky, které je uchazeč povinen zapracovat do návrhu smlouvy

  1. Úhrada bude prováděna měsíčně, na základě účetního dokladu (faktury) vystaveného poskytovatelem a doloženého Soupisem prací a provedených úkonů. Soupis musí být před vyfakturováním předem odsouhlasen objednatelem. Účetní doklady musí obsahovat náležitosti účetního dokladu. V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je objednatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět poskytovateli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů. Splatnost faktury je stanovena na 15 dnů od jejího doručení objednateli.
  2. Zadavatel nebude poskytovat zálohy.

Požadovaný jazyk nabídky

český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu

Ve smlouvě uzavírané s vybraným uchazečem bude uchazeč zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Další požadavky na zpracování nabídky (nepovinný údaj)

Zadavatel si dále vyhrazuje níže uvedená práva a podmínky:

  1. zadavatel vylučuje možnost podání variantních nabídek;
  2. zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení s uvedením důvodu, a to až do okamžiku podpisu smlouvy s vybraným uchazečem;
  3. uchazeč sám ponese veškeré své náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení; zadavatel nehradí jakékoli náklady nebo výdaje vynaložené uchazeči v souvislosti s jejich účastí v řízení;
  4. zadavatel nebude uchazeči vracet nabídky;
  5. zadavatel nenese odpovědnost za omyly, mylná tvrzení, nesprávný výklad nebo jakákoli jiná opomenutí nebo chybné informace získané uchazečem z jiných pramenů, než z tohoto zadání a jejich případných dodatků.

Zadávací řízení se řídí

Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

 


Programová kancelář pro koordinaci projektů SA, 3.11.2009

vytisknout  e-mailem