Operátoři call centra pro cizince odbavili před koncem roku stotisícího volajícího
Po deseti měsících fungování call centra pro cizince, kteří se chtějí objednat k řešení své pobytové záležitosti v Praze a středních Čechách, se operátoři dočkali stotisícího volajícího. Pilotní projekt, který Ministerstvo vnitra spustilo 3. března 2014, tak zaznamenal významný úspěch v překročení magické hranice obsloužených volajících.
Díky této službě jsou denně stovky klientů odbavovány v termínech, které si předem smluvily s operátorem, a nemusí čekat v nepříjemných frontách.
„Dne 29. prosince byl naším operátorem obsloužen stotisící klient. I přes přicházející státní svátek mu byl nabídnut volný termín již na 5. 1. 2015, tedy do čtyř pracovních dnů od zavolání. Klient byl následně odbaven prakticky bez čekání. S provozem centra jsme stále velice spokojeni,“ uvedl ředitel odboru azylové a migrační politiky Tomáš Haišman. V call centru je možné se objednat na jednotlivá pracoviště OAMP např. k podání žádosti o povolení k dlouhodobému pobytu, jeho prodloužení nebo změny účelu pobytu.
„Telefonní linka 974 820 680 k mé radosti neutichla ani v prvních dnech nového roku. Nezbývá si než přát, aby zájem o ni neklesal a aby také v roce 2015 mohl být odbaven bez čekání co největší počet klientů našeho úřadu. Času máme jistě všichni málo, je proto dobré jím neplýtvat v nesmyslných frontách,“ vyslovuje jedno ze svých novoročních přání Tomáš Haišman.
Domluvit si návštěvu na pracovišti OAMP v Praze a Středočeském kraji je možné na lince 974-820-680.
Lucie Nováková
ředitelka odboru tisku a public relations