Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

eGovernment


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v Praze hledá - referent majetkové správy

Místo výkonu práce: Praha 

Poměr:   hlavní pracovní poměr

Charakter práce:

  • administrativní práce spočívající zejména v zajištění vkládání smluv a objednávek do Registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů,
  • vedení spisové služby v rozsahu potřeb zejména Oddělení správy majetku,
  • archivace a skartace spisů,
  • správa vybraných materiálových tříd v informačním systému SAP,
  • realizace nákupů, zpracování a likvidace faktur,
  • zadávání a kontroly veřejných zakázek malého rozsahu realizovaných formou průzkumu trhu (do 500 000 Kč bez DPH),
  • provádění inventarizace majetku v rámci pravidelných i mimořádných inventur, jako člen inventarizační komise,
  • zastupování sekretariátu sekce ekonomiky a provozu v době jeho nepřítomnosti,
  • asistence vedoucímu Oddělení správy majetku, případně vedoucím podřízených organizačních skupin,
  • u veškerých administrativních činností proběhne podrobné zaškolení.
     

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • předchozí praxe na administrativní pozici výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • příjemné vystupování, komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost.
     

Nabízíme:

  • 10. platovou třídu (23.390, - až 34.370, - Kč dle započitatelné praxe),
  • po zapracování možnost přiznání osobního příplatku ve výši několika tisíc Kč,
  • 25 dnů dovolené,
  • až 4 dny indispozičního volna,
  • možnost pružné pracovní doby, jednosměnný provoz, 40 hodin týdně,
  • příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb (příspěvek na dovolenou, dětskou rekreaci, důchodové spoření apod.),
  • parkování v areálu školy,
  • práci v příjemném kolektivu,
  • stravování ve školní jídelně,
  • možnost ubytování.
     

Předpokládaný nástup 1. 11. 2024

Kontakt: Bc. Karel Kubečka, DiS.
vedoucí Oddělení správy majetku
tel. 234 145 315
Životopisy prosím zasílejte na
e-mail: kubeckak@skolamv.cz

vytisknout  e-mailem